Scroll
Pernille Corydon Jewellery

Pernille Corydon Jewellery

Da vi møder Pernille Corydon første gang i 2013, er e-commerce fremmed land for både hende og virksomheden. I dag ser verdenen helt anderledes ud! Pernille er en af smykkebranchens mest succesfulde e-købmænd. En position, der kræver vedligeholdelse.

Pernille Corydon anno 2018 kommer til at ramme gaden med en procesoptimering af de forretningsmæssige tiltag og den rejse, Pernilles brand skal på fremadrettet. Her er formålet at styrke Pernilles forretning via en fremtidssikret løsning, som er modulær og forberedt til at understøtte og styrke hele hendes setup – og dermed bundlinjen – i et langsigtet perspektiv.

Digitaliserede forretningsgange gør Pernille Corydon til en af smykkebranchens mest succesfulde e-købmand

Da vi møder Pernille Corydon første gang i 2013, er e-commerce fremmed land for både hende og virksomheden. Det ved Pernille, og hun stiller os derfor den opgave, det er, at skabe fundamentet for, at hun kan påbegynde salget af sine smykker online. Og fordi det er vigtigt for os, at Pernille er med i alle faser af virksomhedens digitale udvikling, starter vi i det små. Vi starter med at levere et website. Dernæst implementerer vi en B2B-webshop og med den på plads, begynder vi stille og roligt at transformere Pernilles forretning til at kunne handle online med det store forhandlernetværk, hun har opbygget.

Pernille er i dag gået skridtet videre og forhandler nu også sine smykker online B2C. Hun er én af smykkebranchens markedsledere og er nu kommet dertil, hvor forretningsoptimering af alle hendes processer og implementering af PIM-systemer er en nødvendighed. Sammen med Pernille skitserer vi derfor den procesoptimering, de forretningsmæssige tiltag og den rejse, Pernilles brand skal på fremadrettet: Fra idéen til et smykke opstår, til det ligger færdigt i kundens smykkeskrin. Og formålet er naturligvis at styrke Pernilles forretning via en fremtidssikret løsning, som er modulær og forberedt til at understøtte og styrke hendes forretning – og dermed bundlinje – i et langsigtet perspektiv.

Pernillecorydonimac

- Anders Lund, Direktør v/ LAIT

Pernillecorydonparallax

Det digitale landskabs store udfordring

Der er ingen tvivl om, at Pernilles agenter og fysiske forhandlernetværk i Danmark og i udlandet har repræsenteret hendes brand og solgt hendes smykker på bedste vis i en årrække. Fra 2013 er Pernilles forretning vækstet med flere 1000 procent!

Pernilles grossist-setup bliver imidlertid udfordret, da Pernille begynder at lege med tanken om selv at sælge sine smykker online direkte til slutbrugeren – B2C. Hun indtager nu en position som direkte konkurrent til sit forhandlernetværk. En position, som er velkendt i flere brancher, og som vi løbende drøfter håndteringen af med Pernille trods dét, at hun også hér er en kæmpe succes.

pernillecorydonmockup

Målet anno 2018: Procesoptimering af samtlige forretningsgange

Det opdaterede Pernille Corydon, vi kommer til at lancere ultimo 2018, bygger på en procesoptimering, hvor vi sammen har gentænkt hele flowet fra opfindelse og design af produkter henover produktion og PIM-systemer til det færdige smykke ligger i kundens smykkeskrin.

Løsningen består af:

  • Strategi og forretningsudvikling
  • CMS implementering, Umbraco
  • E-commerce, Umbraco uCommerce

Specialløsninger:

  • Integration til e-conomic

NÆSTE PROJEKT

Pharmacosmos