E-commerce / Webshop / e-handel

Den vigtigste forudsætning for at få succes med e-commerce er, at du investerer i at lære dine brugere at kende. Forstå dem, deres behov og deres adfærd. Hos LAIT hjælper vi med at lægge strategien, designe oplevelsen, bygge platformen og derefter implementere, markedsføre og optimere.

Sådan skaber du god e-commerce

Den vigtigste forudsætning for at få succes med e-commerce er, at du investerer tid i at lære dine brugere at kende. Forstå dem. Og ikke mindst – deres adfærd. At du er opmærksom på, hvad brugerne foretager sig, når de har fundet vej ind i din digitale forretning:

  • Hvem er dine brugere?

  • Hvordan agerer de?

  • Hvad lægger de i kurven?

  • Fuldfører de købet, eller forbliver varerne i indkøbskurven?

  • Hvor i processen mister du dine kunder?

  • Hvordan trigger du dem til at fuldføre et køb?

  • Hvordan bevarer du kundeforholdet efter første køb?

Hele essensen af god e-commerce er, at du sælger dine varer eller ydelser via en e-commerce platform, der kan håndtere både brugere og produkter korrekt og brugervenligt. Her er den gode e-commerce løsning reelt blot et værktøj.

Via adfærd skal dine brugere nemlig nok fortælle dig, hvad du gør godt, og hvad du gør mindre godt. En viden, du skal bruge til kontinuerligt at optimere din forretning. Målet er at sikre, at du hele tiden udnytter din e-commerce platform optimalt. At du matcher brugernes aktuelle behov og dermed får det optimale ud af din investering i e-commerce.

a-hjort-mock

Vi tænker i konvertering og forretningsudvikling

Vores arbejde med strategi, specifikation, design, udvikling, drift og support er altid på dine brugeres præmisser og favner typiske en kombination af:

Hos LAIT har vi særligt fokus på performance, personalisering og på at skabe brugeroplevelser, der sælger, såvel B2B som B2C. Vi bruger ofte platformene Ucommerce og Episerver Commerce, men også andre commerce-platforme kan komme i spil.

Skal vi snakke om dine digitale ambitioner?