VestergaardGO - Online leasing af biler

vestergaardgo-hero

VestergaardGO søgte en digital identitet, som kunne løfte opgaven når de skulle indtage leasingmarkedet.

På trods af at være den nye spiller på banen, havde de allerede solide rødder i bilbranchen. De er nemlig udsprunget fra bilhuset Autohuset Vestergaard, som ønskede en digitalisering af deres leasing proces.

VestergaardGO fik hurtigt gang i ordrene efter lancering, og vi er stolte af både resultatet og vores seje samarbejdspartnere. 

Vi digitaliserede processen omkring valg af en leasingbil, kontraktunderskrivning samt optimerede muligheden for løbende abonnementsbetalinger.

‘Minimal viable product og Umbraco 8’ - Det var briefen fra det ambitiøse team hos VestergaardGO. Med øje for en skarp deadline, fokus på slutbrugeren og med deres vision in mente lavede LAIT en digital identitet, som blev kombineret med den rette tekniske løsning således, at sitet kunne bære opgaven om at være front-spiller på leasingmarkedet.

Ikke-navngivet-1

Vi brugte SCRUM metodikker til at eksekvere projektet, og Umbraco 8, Ucommerce 8 samt Penneo til at udfylde de tekniske behov som f.eks. underskrift håndteringssystem og autogenerering af leasingkontrakter.

VestergaardGO case
VGO-site