VestergaardGO

vestergaardgo-hero

VestergaardGO søgte en digital identitet, som kunne løfte opgaven, når de skulle indtage leasingmarked. På trods af at være den nye spiller på banen, havde de allerede solide rødder i bilbranchen. De er nemlig udsprunget fra bilhuset Autohuset Vestergaard, som ønskede en digitalisering af deres leasing proces.

vestergaard farver
1 /
vestergaard font
2 /
vestergaard ikon
3 /

Vi digitaliserede processen omkring valg af en leasingbil, kontraktunderskrivning samt optimerede muligheden for løbende abonnementsbetalinger.

‘Minimal viable product og Umbraco 8’. Det var briefen fra det ambitiøse team hos VestergaardGO. Med øje for en skarp deadline, fokus på slutbrugeren og med deres vision in mente, lavede LAIT en digital identitet, der blev kombineret med den rette tekniske løsning – således at sitet kunne bære opgaven om at være front spiller på leasingmarked. 

Vi brugte SCRUM metodikker til at eksekvere projektet og Umbraco 8, Ucommerce 8 samt Penneo til at udfylde de tekniske behov som f.eks. underskrift håndteringssystem og autogenerering af leasingkontrakter.

VestergaardGO fik hurtigt gang i ordene efter lancering, og vi var naturligvis pave-stolte af både resultatet og vores seje samarbejdspartnere. 

leasing-vestergaardgo
billeasing-ikon
VestergaardGO case
VGO-site