A-Hjort

a-hjort_hero

Ny digital identitet til en af Danmarks mest kunderoste smykkeshops, nemlig A-Hjort. A-Hjort's team havde et ønske om at optimere deres processer, få bedre kommunikation mellem site og backendsystemer og at højne fokus på den intuitive brugerrejse gennem sitet. Det krævede en helt ny teknisk platform og en helt redesignet frontend.

ahjort-farver
1 /
font-millerbanner
2 /
ahjort-acumin
3 /
ahjort-typo
4 /
ahjort-ikoner
5 /

Kend din kunde. Og deres kunde.

Vi startede processen med at få opdateret teser til indsigter. Smykkebranchen har skiftet karakter. Kvinder venter ikke længere på smykkegaver – nu køber de dem selv. Efter et par workshops var vi klædt på til at lave det nye intuitive og feminine univers, med fokus på den gode kundeservice og den hurtige levering.

I smykkebranchen kommer der hele tiden nye brands og nye smykker. Det skaber et behov for at kunne håndtere et stort og omskifteligt datagrundlag. Det er lige præcis hvad et PIM-system er lavet til. Til A-Hjort blev der valgt et PIM-system fra Struct. Ved siden af PIM-systemet er lager- og indkøbssystemet Rackbeat blevet implementeret. Struct PIM og Rackbeat giver A-Hjort den "backend" der er nødvendig for at styre produktsortiment, lager, indkøb og priser.

Selve frontenden er bygget som en moderne single-page-application (SPA), i et Jamstack setup. Det giver meget nemme skaleringsmuligheder på alle markeder. Også til at håndtere meget markante højsæsoner som f.eks. Black Friday, konfirmationer og juletid.

Betalingssystem er leveret af Klarna, mens Shipmondo klarer integrationen til fragtleverandører.

Med lanceringen af det nye site, har A-Hjort fået en næste generationsløsning hvor alt er automatiseret og leverer en gennemført kundeoplevelse fra første reklame rammer, til varerne er modtaget. Vi er både pave-stolte af A-Hjort og af os selv.

ahjort-picture
ahjort-icon
iphone-ahjort
ahjortpages