User Experience (UX) 

Kunderne har altid et formål med besøget og hvordan oplevelsen skal være. Dine kunder har høje forventning og de forventer det bedste oplevelse. Vi kombinere brugeroplevelsen med teknik, som er med til at skabe værdi i jeres forretning.

User Experience design (UX) er ikke kun grå kasser på en skærm

En brugervenlig og værdifuld løsning skabes altid ved brugeren i centrum. I har måske fem, ti eller femten sekunder til at overbevise eller hjælpe jeres bruger i den rigtige retning, før de vælger at afbryde besøget. User Experiencen sikrer, at den digitale arkitektur er udarbejdet og optimeret mod målgrupperne med det rigtige userflow, brugervenlige funktionaliteter og de korrekte teknologier, som i sidste ende skaber en bedre konvertering.

uxdesign

Brugerrejsen er kernen

Indholdsstruktur, kommunikation, informationsarkitektur, navigation, wireframes og brugertest er en stor del af User Experiencen design processen. Vi tænker hele brugerrejsen ind i jeres løsning - fra første møde med jeres digitale produkt til konverteringen. 

Vi benytter vi os af LAIT Design Sprint metodikken, som en brugercentreret proces, hvor der stilles skarpt på brugerperspektivet og fokuseres på behov for løsninger. Dermed sikrer vi, at det endelige digitale produkt løser de største udfordringer, som brugerne reelt har.

For at verificere informationsarkitekturen og brugerrejsen bygger vi altid en low fidelity klikbar wireframe prototype, hvor vi præsentere det fore jer som efterfølgende bruges til brugertest. 

Når prototypen er testet og eventuelt små justeret til, har vi et godt grundlag for at udvikle et funktionelt digitalt design.