Er din virksomhed synlig i ChatGPT ?
Hvor vi før sagde “Google det”, siger vi nu i stigende grad “Spørg chatten”...
Det betyder, at næste gang nogen søger efter jeres produkter, løsninger eller brancheviden, kan det være en AI – ikke en søgemaskine – der leverer svaret.
Spørgsmålet er: Er det jer, der bliver anbefalet? Eller er det jeres konkurrenter?
Til LAITs MORGENBRIEF får du:
En introduktion til Generative AI Engine Optimization (GEO) – næste generation af SEO – der handler om at blive synlig i AI-genererede svar.
Vi ser på, hvordan virksomheder allerede nu kan tage styringen, så AI’s anbefalinger arbejder for jer.
Torsdag den 27. november har vi fået én af de mest pædagogisk velbevandrede i AI – Henrik Ebbesen fra kommunikationsbureauet Geelmuyden Kiese – til at slå vejen forbi LAIT.
Henrik vil i harehøjde vise vej gennem GEO-junglen og hjælpe med at øge jeres synlighed.